Enkel produktions- og projektstyring skaber bedre overblik - og dermed bedre styring.

Enkel produktions- og projektstyring skaber bedre overblik - og dermed bedre styring.

Processen er enkel, og alligevel kompleks. Der er 7 trin, 5 afdelinger og min. 10 medarbejdere i berøring med en ordre.

Opgaverne er oprettelse af ordre, budgettering, planlægning, allokering, kommunikation, udførsel, registrering, færdigmelding, opfølgning, kvalitetssikring, levering, fakturering – foruden selv produktionen.

Med TimeOut har produktions virksomheden overblik over alle ordre – nuværende og fremtidige – hvilke faser ordrerne befinder sig i, om de holder planen samt, hvad og hvor meget ordrerne omhandler.

Nedenstående billede indeholder de informationer én virksomhed har ønsket. Ordrerne oprettes automatisk fra deres ERP system og gennemkører den proces, som er optimal for dem.

TimeOut er et brugertilpasset standard system, som tager udgangspunkt i kundernes behov.